Na konci roku se většinou snažíme přinést našim čtenářům nejen další porci know-how z oblasti rozvoje a vzdělávání v organizacích, ale také něco k zamyšlení. V tomto čísle jsme proto zaměřili více na zdraví. Jak článkem Františka Hroníka k tématu zdravé firmy, tak i recenzí publikace Stvořeni k pohybu. Dozvíte se ale také, jak k firemnímu vzdělávání přistupují ryze výrobní firma či krajský úřad. Nebo jakou roli by mohly mít ve firemním vzdělávání zástupci zaměstnanců.
V aktuálním čísle najdete:
Vzdělávání jako efektivní marketingový nástroj. Rozhovor s Magdou Nagy, ředitelkou divize marketingu Continental Barum s.r.o. @Martin Straka, Tomáš Langer
Vzdělávání je tajnou přísadou budování firemní kultury @Martin Koníček
Odbory jako parťák pro firemní vzdělávání @Lukáš Němec
Pilíř S v ESG je výzvou pro L&D @Taťána Plecháčková
Zdravá organizace @František Hroník
Sluha nebo pán? AI jako neúnavný pracovní parťák @Radek Havelka
Zkušenosti s kvalitou vzdělávání @Jan Kříž
O čem se (ne)mluví: Imposter syndrom @Olga Běhounková
Mediatéka: Stvořeni k pohybu @Olga Běhounková
Knižní tipy Portálu
Novinky z HR News
Čtěte, stahujte nebo se rovnou registrujte k bezplatnému odběru na www.firemnivzdelavani.eu/casopis.
Commentaires