top of page
Vyhledat

Vychází letošní první číslo Firemního vzdělávání

  • Obrázek autora: Tomáš Langer
    Tomáš Langer
  • 19. 2.
  • Minut čtení: 1

Únorové vydání přináší výstupy nejnovějšího šetření L&D v organizacích: Jaké trendy očekávají L&D českých a slovenských organizací? Zřejmě nepřekvapí, že na prvním místě skončila AI. Jakým způsobem však plánují využít možnosti a nástroje AI v rozvoji a vzdělávání? Jsou pro nás prioritou upskilling a reskilling? A s jakými daty vlastně v L&D pracujeme?

Jedním z trendů je i využití dat v L&D. Jak měří dopad vzdělávání společnosti jako Coca-Cola HBC, Fresenius Kabi, T-Mobile nebo Whirlpool?

 

V aktuálním čísle najdete:

  • Lidé očekávají flexibilní a interaktivní vzdělávání. Rozhovor s Lenkou Kružíkovou a Davidem Adámkem z innogy.

  • Trendy v L&D pro rok 2025: Co očekávají odborníci? 

  • Dospělí a jejich dovednosti a ochota učit se 

  • Klíč k motivaci a produktivitě – smyčka pokroku 

  • Co podněcuje zaměstnance ke vzdělávání? 

  • Rozvoj s měřitelným přínosem pro byznys: Cesta z utopie k realitě 

  • AI srozumitelně 

  • O čem se (ne)mluví: Multipotenciálové. Jen další zbytečná „nálepka“? 

  • Mediatéka: Šťastný management 

  • Knižní tipy Grady

  • Novinky z HR News

Aktuální číslo dále obsahuje tradiční Přehled konferencí a dalších akcí na 1. pololetí 2025.

 

Čtěte, stahujte nebo se rovnou registrujte k bezplatnému odběru na www.firemnivzdelavani.eu/casopis.

 


 
 
 

Comments


©2022 by Tomáš Langer

bottom of page